All reviews come from Takeaway.com customers who've ordered from Oli's House. Want to know more? Find out more.
pablo
20 Jun 2026 at 9:41
We hadden de grill schotel besteld van 70€ maar dit was niet te eten.. het waren gewoon droge stukken vlees in een aluminium schaaltje met een berg slappe frieten erop. geen smaak in vlees, geen sausje. geen klant vriendelijkheid.. dan beter een pita..
Christophe
14 Jun 2026 at 14:20
Lekker!
Claudia
29 May 2026 at 20:43
delicios
Jarne
28 May 2026 at 19:57
Heel lekker! Vers en alles top!